دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 شهريور 1399 - 14:52
مدیر پروژه پلتفرم برق و الكترونیک ایران‌خودرو عنوان کرد؛

‌توانایی دانشگاه آزاد اسلامی آشتیان در کمک به بخش صنعت

 مدیر پروژه پلتفرم برق و الكترونیک ایران‌خودرو گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد آشتیان می‌تواند با ایده دانشجویان و هیئت علمی خود با تولید چراغ‌های LED بازوی توانمندی برای صنعت و یاری‌گر شركت‌های صنعتی باشد.
کد خبر : 514802
IMG_1377.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از آشتیان، علی میرنژاد در حاشیه بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد آشتیان اظهار کرد که این واحد دانشگاهی در حوزه برق و الكترونیک و سایر حوزه‌های علوم ظرفیت بالایی دارد.


وی افزود: با توجه به زیرساخت‌های موجود در این واحد دانشگاهی و شركت مجتمع پژوهش مدرن در شهرستان آشتیان و ظرفیت بسیار خوب این شركت برای تولید چراغ‌های خودرو و شركت الكتروپیک و صنعت لامپ‌سازی در قطب صنعتی گركان آشتیان نویدبخش آینده خوبی است.


این مدیر شرکت ایران خودرو گفت: وجود ظرفیت‌های شرکت‌های یادشده و وجود رشته برق و الکترونیک در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آشتیان ظرفیت بالایی برای تولید چراغ‌های LED با قابلیت‌ها و دانش روز ایجاد شده است.


مدیر پروژه پلتفرم برق و الكترونیک ایران‌خودرو اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد آشتیان می‌تواند با ایده دانشجویان و هیئت علمی خود با تولید چراغ‌های LED بازوی توانمندی برای صنعت و یاری‌گر شركت‌های صنعتی باشد و حتی با ارائه طرح‌های جدید به صنعت خودروسازی کمک کند.


میرنژاد عنوان كرد: با تجهیزات و ماشین‌آلات بسیار خوبی كه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک و آشتیان وجود دارد، شاهد تحول بسیار خوب این دو واحد دانشگاهی در صنعت قالب‌سازی كه زمینه‌ساز توسعه صنعت است، هستیم.


وی استان مركزی را مهد علم و صنعت و پیشرو در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... عنوان كرد.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد آشتیان باغ رؤیایی صنعتگران


حضور صنعتگران خودروسازی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آشتیان


علی چنگی آشتیانی مدیرعامل شرکت پژوهش صنعت مدرن (چراغ‌سازی مدرن) دانشگاه آزاد اسلامی واحد آشتیان را به باغ رویائی صنعتگران توصیف كرد و گفت: با ظرفیت موجود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک و ایده‌های رئیس این دانشگاه با مذاکراتی که برای همکاری با وی داشتم به تحولات در این دو واحد دانشگاهی و ارتباط صنعت و دانشگاه امیدوار هستم.


حسین جمالی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آشتیان هم با قدردانی از مدیر‌عامل شركت مدرن برای تشویق كاركنان آن شركت به‌منظور ادامه تحصیل و ارائه بورس تحصیلی به کارکنان برای ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آشتیان «مهندس علی چنگی» را یكی از كار‌آفرینان برجسته عنوان كرد که با این اقدام کار بی‌نظیری در كشور انجام داده است.


به گزارش آنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد آشتیان صبح امروز میزبان مدیر عامل پژوهش صنعت مدرن(بزرگترین كارخانه ساخت چراغ‌ اتومبیل در خاور‌میانه در شهریار و شهرستان آشتیان) و مدیر برق الكترونیک شركت ایران خودرو  بود.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته